  • 1. Data: 2003-11-15 19:48:29
    Temat: Gdzie sie "odwolac" od decyzji spoldzielni ?
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Opowiem krotko o co chodzi...

    Jest sobie na pewnym osiedlu 4 bloki. Zalozylem internet na bloku
    pierwszym, chce wchodzic na nastepne. Mam umowe ze spoldzielnia, w
    ktorej jest jasno okreslone jakie warunki musze spelnic, aby moc
    wykonac przewieszki pomiedzy blokami w celu ich polaczenia. Niestety
    urzad miejski wskazal, ze umowa jest zle przygotowana i spelnienie tych
    warunkow jest nie mozliwe. Nie bede sie wglebial dokladniej o co
    chodzi... Wyslalem list do prezesa spoldzielni, sekretariat
    prawdopodbonie przekierowal list odrazu do v-ce prezesa, a v-ce prezes
    do kierownika administracji. Na list, w ktorym opisalem dokladnie
    sytuacje, dalem liczne zalaczniki, oficjalne pisma dostalem du zdaniowa
    odpowiedz, ze moge zrobic przewieszki zgodnie z ustaleniami z
    administacja i dalsze pisma w tej sprawie sa bezprzedmiotowe. Powiem
    szczerze, jestem wsciekly ! Nie wiem czy nie isc z poniedzialku prosto
    do prezesa i nie powiedziec mu prosto w twarz co o tym mysle,
    szczegolnie o odpowiedzi na moje pismo... oraz o tym, ze naglosnie
    sprawe w prasie.. czy moze probowac jakos inaczej... Moze jakis urzad
    sie tym zajmie... Mam umowe, ktorej warunkow nie da sie spelnic!

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-11-17 09:09:44
    Temat: Re: Gdzie sie "odwolac" od decyzji spoldzielni ?
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Slawek wrote:

> [...]
    > sprawe w prasie.. czy moze probowac jakos inaczej... Moze jakis urzad
    > sie tym zajmie... Mam umowe, ktorej warunkow nie da sie spelnic!

    A czy nie prosciej i taniej zrobic pomiedzy blokami lacznosc bezprzewodowa ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-11-17 14:38:43
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> naskrobal(a) w

    > A czy nie prosciej i taniej zrobic pomiedzy blokami lacznosc
    > bezprzewodowa ?

    Trudniej, drozej i gorzej.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 4. Data: 2003-11-18 08:16:52
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Slawek wrote:

    > Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> naskrobal(a) w

    > Trudniej, drozej i gorzej.

    Jesli uwaaza Pan ze trodniej, to trudno....

    Proponuje jednak przemyslec to jeszcze raz dokladnie..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-11-18 09:27:24
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Bogus?aw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> naskrobal(a) w news:bpckbv
    $aca$...@g...uci.agh.edu.pl:

    > Proponuje jednak przemyslec to jeszcze raz dokladnie..

    Tak sie sklada, ze administruje m.in. sieciami radiowymi. W tej
    czstotliwosci tj. 2,4GHZ robienie czegos powaznego to pomylka...
    warunki atmosferyczne maja wplyw na urzadzenia, urzadzenia maja
    dziurawe metody zabezpieczania m.in. WEP, robienie szkieleu sieci na
    5,5mbps to tez tylko klopoty. Powazniejsze technologie do
    bezprzewodowej transmisji danych sa zbyt drogie, a kabel to jednak
    kabel.. bardzo tanio, 100mbps i bezpieczniej. Nie bede sie rozpisywac,
    bo to nie odpowiednia grupa. Radia nie chce.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 6. Data: 2003-11-18 11:14:17
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Slawek wrote:

> [...]
    > kabel.. bardzo tanio, 100mbps i bezpieczniej. Nie bede sie rozpisywac,
    > bo to nie odpowiednia grupa. Radia nie chce.

    Tylko ze gdyby juz mial pan to radio to rozmowa ze spoldzielnia na temat
    kabla moglaby byc latwiejsza.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-11-18 11:21:47
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    > Tylko ze gdyby juz mial pan to radio to rozmowa ze spoldzielnia na
    > temat kabla moglaby byc latwiejsza.

    Nie da rady przeskoczyc spoldzielni ? Pojsc gdzies wyzej ? Gdzie ?
    Tylko sad zostaje ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 8. Data: 2003-11-18 11:25:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Slawek" <s...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> naskrobal(a) w

    > Nie da rady przeskoczyc spoldzielni ? Pojsc gdzies wyzej ? Gdzie ?
    > Tylko sad zostaje ?

    Odwołaj się do Strasburga albo bezpośrednio do Karola Strasburgera;))))

    Pozdr
    Leszek