    From: Slawek <s...@a...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gdzie sie "odwolac" od decyzji spoldzielni ?
    Date: Sat, 15 Nov 2003 19:48:29 +0000 (UTC)

    Opowiem krotko o co chodzi...

    Jest sobie na pewnym osiedlu 4 bloki. Zalozylem internet na bloku
    pierwszym, chce wchodzic na nastepne. Mam umowe ze spoldzielnia, w
    ktorej jest jasno okreslone jakie warunki musze spelnic, aby moc
    wykonac przewieszki pomiedzy blokami w celu ich polaczenia. Niestety
    urzad miejski wskazal, ze umowa jest zle przygotowana i spelnienie tych
    warunkow jest nie mozliwe. Nie bede sie wglebial dokladniej o co
    chodzi... Wyslalem list do prezesa spoldzielni, sekretariat
    prawdopodbonie przekierowal list odrazu do v-ce prezesa, a v-ce prezes
    do kierownika administracji. Na list, w ktorym opisalem dokladnie
    sytuacje, dalem liczne zalaczniki, oficjalne pisma dostalem du zdaniowa
    odpowiedz, ze moge zrobic przewieszki zgodnie z ustaleniami z
    administacja i dalsze pisma w tej sprawie sa bezprzedmiotowe. Powiem
    szczerze, jestem wsciekly ! Nie wiem czy nie isc z poniedzialku prosto
    do prezesa i nie powiedziec mu prosto w twarz co o tym mysle,
    szczegolnie o odpowiedzi na moje pismo... oraz o tym, ze naglosnie
    sprawe w prasie.. czy moze probowac jakos inaczej... Moze jakis urzad
    sie tym zajmie... Mam umowe, ktorej warunkow nie da sie spelnic!

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167