  • Data: 2004-03-08 20:08:06
    Temat: Re: Gdy ZUSowi zalegam
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z zusem mozna sie dogadac, tylko wykaz dobra wole... mialem o wiele gorsze
    > zaleglosci i uzyskalem naprawde dobry uklad ratalny.
    > Jak olejesz to nie licz na jakas ich laske, poprostu komornik i tyle. Jak
    > wykazesz zainteresowanie i przestawisz im swoj aktualny stan finansowy
    > rowniez firmy to mysle ze jestes w stanie sie dogadac i regularnie
    dokonywac
    > splaty....
    > Pozdrawiam
    > Słonik

    Dzięki za info - kombinowałem właśnie w tym kierunku...
    Planuję może w przyszłości zmienić na ZUS "tańszy" - wiesz, ogłoszenia z
    gazety "tańszy ZUS" - jak myślisz, czy nie będę za ten przekręt/nieprzekręt
    u nich na widelcu?
    Niestety nie jestem w stanie się określić czy moje dochody wyniosą za
    miesiąc 300 zł czy 3000 zł...

    K.