    From: Janusz <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Gazeta" - kradziez praw autorskich?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 00:53:35 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 22:59:00 +0100, Marcin Hładyszowski napisał(a):

    > Witam!!
    >
    > Jestem niepelnoletnim milosnikiem komunikacji miejskiej. 12.01.2005 zrobilem
    > zdjecie nowego tramwaju na terenie zajezdni Borek we Wroclawiu i umiescilem
    > na fotogalerii poswieconej srodkom komunikacji zbiorowej, na ktorej
    > zaznaczone jest, ze kopiowanie zdjec bez zgody autora jest zabronione (oto
    > ono: http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/tournee.php?p=65263). Dzisiaj na jednej
    > z grup dyskusyjnych dla osob z podobnymi zainteresowaniami znalazlem link do
    > zdjecia w wersji internetowej "Gazety"

    Jeszcze raz w sprawie tego zdjęcia.
    Na twoim miejscu jednak zachowłbym daleko idącą ostrożność .Poprostu nie
    zgadzają się kąty .Pragnę jednak zastrzec ,że możliwe jest zniekształcenie
    zdjęcia przez odpowiedni filtr.
    Nie kwestionję Twojego twierdzenia jednak po wstępnym sprawdzeniu mam
    wątpliwości czy oba te zdjęcia zostały wykonane dokładnie z tego samego
    punkt a to by oznacza że są to rózne zdjecia .Dodam jescze ,że nie zgadza
    mi się wysokość ustawienia aparatu na gruntem.Mówię tak: nie wpełni są
    zgodne kąt pionowego ustawienia aparatu i kąt poziomego ustawienia aparatu.
    Jeszcze raz podkreślę ,że taki efekt mogę uzyskać stosując odpowiednie
    zabiegi.
    JanuszHr