eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Date: Fri, 27 Aug 2021 16:51:02 +0200

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    osku-o-nadanie-statusu-uchodzcy/w-jaki-sposob-zlozyc
    -wniosek-o-nadanie-statusu-uchodzcy/

    > Podasz linka do tych przepisów?

    www.google.com -> Konwencja Genewska

    "Konwencja Genewska stanowi, że pod pewnymi warunkami migrantów nie należy
    karać za przechodzenie przez granicę. Chodzi o sytuację, kiedy przybywają z
    terytorium, na którym grozi im niebezpieczeństwo, a od razu po przekroczeniu
    granicy zgłoszą się do władz i przedstawią przyczyny dla których w ten sposób
    przekroczyły granicę. Taki sposób przekroczenia granicy nie powinien też mieć
    wpływu na sposób rozpatrzenia wniosku azylowego."