  • Data: 2019-07-09 20:02:49
    Temat: Re: Gang obiboków w Kielcach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2019 o 17:55, u2 pisze:

    > teraz już matka:)

    Ale nie moja.

    > ale ale reformę cofnęła pełomafia, sprytnie donosząc do EU, więc nadal
    > SN jest opanowany przez stalinowskich sędziulków:)

    Nie cofnęła - teraz sądy są wasze.

    Zresztą pytałeś o przykłady - masz. Pisiorki postapiły chujowo, to są
    chuje. Nic tego nie zmienia. W zasadzie to nawet nie chuje, bo ustawę o
    zwalnianiu matek na urlopach i kobiet w ciąży podpisała niejaka becia
    "prowadzę politykę prorodzinną" straszydło.

    --
    Shrek