  • Data: 2019-07-09 17:55:28
    Temat: Re: Gang obiboków w Kielcach
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2019 o 06:14, Shrek pisze:

    > żony.

    teraz już matka:)

    > Sprytne, ale zapomniałeś, że już od dawna po reformie. A mogę miec
    > pretnsję do pisiorków i ich trolii? BTW - na kogo głosowałeś?

    ale ale reformę cofnęła pełomafia, sprytnie donosząc do EU, więc nadal
    SN jest opanowany przez stalinowskich sędziulków:)

    ja głosuję na Peace, na pełomafii poznałem się w roku 2009, kiedy
    stwierdziłem, że to wyjątkowo antypolscy szkodnicy, a to za ich
    nie-rządów zlikwidowano cukrownię w Łapach, a to zlikwidowano ZNTK też w
    Łapach, przykłady można mnożyć:)

    oczywiście zastanawiam się kim jest Matteo, który zamienił Beatrycze,
    ale wygląda na porządnego polskiego żyda, nie mam dowodów, że działał na
    szkodę swoich klientów w BZ WBK, które ponoć uczestniczyło w procederze
    udzielania pożyczek we frankach szwajcarskich, ja miałem kredyt w BZ WBK
    w polskiej walucie i szybko go spłaciłem:)

    --
    I love love