  • Data: 2003-05-05 19:21:06
    Temat: Re: Gałęzie z drzewa na stronie s?siada?
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 May 2003 15:36:08 +0200, "Asia" <J...@f...edu.pl>
    wrote:

    > No to jesli nie ma takiego prawa (w co watpie i co mnie troche niepokoi) to
    >pozostaje jedynie zwykla przyzwoitosc, o co ostatnio coraz trudniej.

    Alez oczywiscie potwierdza sie moja opinia.
    Z tego co pamietalem, to ustawodawca zrownal ploty,
    drzewa i krzewy (jako dobro wspolne zobowiazaujace
    sasiadow do wspolnego utrzymania.)
    Zreszta calkiem slusznie.
    Byle thuja czy cyprys moze okazac sie biologicznie
    drzewem i co? Nie moglby robic za zywoplot?
    A ze wpadly w to i deby, itd, no trudno.