  • 1. Data: 2004-09-29 09:03:35
    Temat: GUS a podawanie informacji finansowych firmy
    Od: "Bogart" <k...@g...com.pl>

    Witam,
    Urzad Statystyczny przyslal do naszej firmy formularz, w ktorym chce
    abysmy podali dane finansowe firmy. My nie chcemy tego robic.
    Zadzwonil do nas czlowiek z Urzedu Statystycznego i powiedzial,
    ze my mamy obowiazek podawac im takie dane.
    Mowil, ze jest jakas ustawa i wszystkie wieksze firmy musza
    tak robic. Ale mu nie jestesmy wieksza firma- jestesmy bardzo mala
    firma.
    Prosze o porade- czy musze cos takiego podawac i czy ten czlowiek
    mogl mnie straszyc, ze bedzie to gdzies wyzej zglaszac?

  • 2. Data: 2004-09-29 11:47:56
    Temat: Re: GUS a podawanie informacji finansowych firmy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 11:03:35 +0200, Bogart naskrobał(a):

> [...]
    > Prosze o porade- czy musze cos takiego podawac i czy ten czlowiek
    > mogl mnie straszyc, ze bedzie to gdzies wyzej zglaszac?

    Na formularzu pisze kto go ma wypełniać. Obowiązek jest to prawda, ale brak
    możliwości sprawdzenia prawdziwości danych przez GUS to druga sprawa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-29 20:34:30
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Bogart" <k...@g...com.pl> napisal <cjdtvv$3m1$1
    @nemesis.news.tpi.pl>:

    >Urzad Statystyczny przyslal do naszej firmy formularz, w ktorym chce
    >abysmy podali dane finansowe firmy. My nie chcemy tego robic.

    lekko OT:
    a czemu nie chcecie? przecież jest tajemnica statystyczna i ZTCW jest
    rygorytycznie przestrzegana. dzięki tym danym wiemy więcej - także Ty
    korzystasz z danych, choćby pośrednio (np. artykuły w gazecie z prognozami
    zapotrzebowania na dane towary)
    gdyby nie dane statystyczne wiele prac dr by nie powstało...
    nie myśl tylko sobie

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl

  • 4. Data: 2004-09-30 08:00:28
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 29 Sep 2004 20:34:30 GMT, Pawel Baranowski naskrobał(a):

> [...]
    > zapotrzebowania na dane towary)
    > gdyby nie dane statystyczne wiele prac dr by nie powstało...

    Urzedasy lubują sie w papierkach które za nich któs musi wypisywać
    oczywiscie na koszt pracodawcy - ale nie szkodzi on jest w końcu bogaty :).