    From: "Dżejm" <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GLS - naruszenie tajemnicy korespondencji - U MNIE TO SAMO
    Date: Sat, 2 Dec 2006 14:08:13 +0100

    > wczoraj mialem niebywala przyjemnosc zetknac sie z rzeczywistoscia
    > kreowana przez kuriera GLS. Kolega wyslal mi FedEx'em paczke z Stanow.
    > Z racji, ze zalezalo nam na czasie i bezpieczenstwie przesylki,
    > postawilismy na kuriera. Myslalem, ze przesylka zaginela bo termin
    > dostarczenia uplynal pare dni temu. Przesylke kurierska dostarcza mi
    > .... sadiadka. [...]

    Cześć,

    Mam taką samą sytuację .. w toku. Sklep poinformował mnie, że wedle systemu
    kurierskiego już 4 dni temu paczkę "dostarczono". Kurier raz do mnie
    dzwonił, ale gdzieś mi to umknęło w rozmowach nieodebranych. Żadnych innych
    prób nie podejmował, żadnej wiadomości nigdzie nie zostawił, a paczki nie
    ma.
    Skojarzyłem datę doręczenia z systemu z datą nieodebranej rozmowy i
    oddzoniłem. Udało się dodzwonić do kuriera. Niestety papierów nie miał przy
    sobie i nie wie pod jakim adresem zostawił. Może dowiem się w poniedziałek.
    Dowiedziałem się jedynie, że nazwisko w "uwagach" w systemie, to nazwisko
    osoby która odebrała. Nie znam takiej osoby :(.

    pozdro