  • Data: 2002-10-11 13:31:20
    Temat: Re: GIODO - HELP! :)
    Od: "Asia" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co każą uzupełniać???
    >
    > tak o prostu napisali - proszę uzupełnic?

    Napisali, ze urzadzenia i systemy informatyczne nie spelniaja wymogow
    rozporzadzenia MSWiA. I prosza o wyjasnienie:

    1. Procedur postepowania z uzadzeniami, dyskami i innymi nosnikami
    przeznaczonymi do likwidacji, naprawy (przeciez nikt tego nie topi? co mozna
    z tym zrobic? w kasie pancernej schowac?)

    2. Informacje o zabezpieczeniu pomieszczen itd. (opisalam dokladnie. co mam
    im jeszcze podac? kolor oczu pana Kazia na portierni? ;) )

    3. Typy i standardy sprzetu informatycznego (napisalam dokladnie)

    4. Informacje o zabezpieczeniu teletransmisji

    5. Wskazac srodki w ramach systemu operacyujnego serwera.

    6. Opisac srodki organizacyjne zastosowane przy przetwarzaniu zbiorow danych
    osobowych, wskazac obowiazujace zasady przydzielania i sprawdzania dostepu w
    zakresie wdrozonych zabezpieczen fizycznych i systemowo-programowych.

    Wydaje mi sie, ze za pierwszym razem dobrze opisalam wszystko. Zgodnie z
    prawda. Bo jak pytalam w serwerownich o zasady postepowania z zepsutymi
    dyskami, to mnie wysmiali... A nie chce klamac. Serwerownia nalezy do duzej
    polskiej uczelni - jest profesjonalna, potezna i dobrze zabezpieczona.

    Asia Woźniak

    --
    psigarnij kropka :-)