    From: "asia" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fundacja - po co?
    Date: Tue, 23 Mar 2004 13:21:25 +0100

    witam

    polecam lekture ustawy o podatku dochodowym od osob fizycznych, a w
    szczegolnosci
    rozdzial o zwolnieniach z tego podatku - fundacje, stowarzyszenia i org.
    pozytku publicznego sa zwolnione z podatku dochodowego jezeli prowadza
    statutowa dzialalnosc w okreslonym przez ustawe zakresie a zarobione
    fundusze przeznaczaja w calosci na dzialalnosc statutowa.

    Aska

    Użytkownik ela <f...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...