  • 1. Data: 2003-12-25 06:44:48
    Temat: Free IMMIGRATION Hotline in New York
    Od: AMFAMIC <q...@a...org>

    Goraca Linia Imigracyjna w Nowym Jorku

    American Family Immigration Center jest organizacja, która równiez poleca
    swoje uslugi dla Polonii. Odpowiadamy telefonicznie na pytania w sprawach
    imigracyjnych, prowadzimy sprawy imigracyjne, pomagamy w obronie przed
    deportacja. Biuro czynne jest od poniedzialku do soboty w godzinach od 11
    rano do 7 wieczorem. Organizacja kieruje Ewa Wróblewska, wieloletni doradca
    imigracyjny the New York Immigration Hotline.
    Kontakt: American Family Immigration Center, New York City, NY, tel: (212)
    876-2626 Fax: (212)534-2231
    http://www.amfamic.org

  • 2. Data: 2003-12-25 13:17:54
    Temat: Re: Free IMMIGRATION Hotline in New York
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > imigracyjny the New York Immigration Hotline.
    > Kontakt: American Family Immigration Center, New York City, NY, tel: (212)

    mam do was prośbę .... jeśli wyeksportuje do USA 2.500 Mongołów (nie ubliżam
    w tej chwili tej nacji) oraz 7.580 Chińczyków(też podziwiam ten naród) a
    także 17.298 Afgańczyków (tutaj nie mam rozeznania, więc nie wypowiadam
    opinii o narodzie), to na co mogę w USA liczyć ????????

    pozdrawiam świątecznie
    fart

    ahaaaaaaa a od jedenastej do siódmej to naszego czy Waszego czasu ??????
    Grupa jest polska , więc sądzę że chodzi oczywiści o nasz czas ... ale
    jeśli się mylę .... a robię to niechętnie i niezawsze ... to proszę mnie
    poprawić