    From: "gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotoradary nielegalne
    Date: Wed, 27 Jul 2005 00:43:30 +0200

    > co to jest "ofuknie"? jakiś lomzynski dialekt?
    nie, to zwykły błąd pisowni (często mi się zdarza przy szybkim, bezwzrokowym
    pisaniu na klawiaturze), ale nie trzeba być nadprzeciętnie inteligentnym,
    żeby się tego domyśleć i zrozumieć zdanie (mowa ludzka, a także pismo, jest
    językiem bardzo nadmiarowym, co pozwala w prostu sposób naprawiać jej błędy
    powstałe w medium jego transmisji)

    > i co tym skomleniem nowego wniosles do dyskusji?
    bardzo wiele, ale żeby to zrozumieć, musiał byś znać przynajmniej podstawy
    elektroniki, fizyki, oraz matematyki (no, może trochę więcej niż podstawy),

    p.s. widzę że jak zawsze wypowiadasz się na tematy, nie dysponując nawet
    podstawami wiedzy teoretycznej (ale nawet brak wiedzy nie zwalnia od
    myślenia!)