  • Data: 2003-02-22 17:31:01
    Temat: Re: Formy wezwan do Sadu
    Od: a...@b...pl (Agnieszka Śliwowska) szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Olender napisał(a):

    > A co - przeciągamy postępowanko?
    >
    > --
    > Depi.

    Alez zupelnie nie o to chodzi...:) Najzwyczajniej w swiecie jechalam
    autobusem obladowana siatami, a tu dzwoni komorka. Nawet nie mialam jak
    zapisac daty rozprawy i musialam sie specjalnie fatygowac do sadu, bo
    jak dojechalam do domu (po jakiejs godzinie), to juz nie pamietalam,
    kiedy miala byc ta rozprawa.
    I nie jestem oburzona, tylko uwazam, ze jesli dopuszczamy taki sposob
    przekazywania informacji, to moze lepiej sms? Przynajmniej mozna to
    potem odtworzyc....
    Juz nie mowiac o tym, ze przed koncem roku, panienki w sekretariacie
    zwyczajnie pisaly, ze zawiadomiono telefonicznie, choc nikt do mnie nie
    dzwonil...:(
    pzdr
    A.