  • Data: 2006-11-10 17:38:28
    Temat: Re: Fiskus sprawdzi twój telewizor
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ej2b9k$idt$1@atlantis.news.tpi.pl Huckleberry
    <n...@p...onetonet.pl> pisze:

    > Nie wiem jak jest w przypadku osób fizycznych, ale w pryzpadku firm
    > niestety to są odbiorniki i trzeba płacić za każdy. Był artykuł nt
    > temat we wczorajszej rzeczpospolitej.

    Oto stanowisko samej KRRiT:
    http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament_rtv_06.p
    df
    Proszę zwrócić uwagę kto się podpisał pod dokumentem.

    Najważniejszy fragment wkleję dla ułatwienia:
    <cit>
    Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym - jak stanowią przepisy
    ustawy o opłatach abonamentowych - jest urządzenie techniczne dostosowane do
    odbioru programu. Charakteru odbiornika nie mają: magnetofon, magnetowid i
    odtwarzacz CD lub DVD, pozwalające na odtworzenie nagranej wcześniej audycji
    lub
    filmu, a także telewizor nie podłączony trwale ani czasowo do żadnej
    instalacji
    umożliwiającej odbiór programu, pełniący rolę monitora lub wykorzystywany
    wyłącznie do celów produkcyjnych.
    Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest: telewizor, radio, radio
    samochodowe, radiomagnetofon, wieża stereo z radiem. Charakteru odbiornika
    nie
    mają natomiast urządzenia wielofunkcyjne jak: komputery, telefony komórkowe
    itp.,
    ponieważ ich głównym przeznaczeniem nie jest odbiór programów radiowych i
    telewizyjnych.
    </cit>

    Jotte