eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma nie chce wydać towaru ani zwrócić pieniędzy - jaki jest najprostszy sposób wymuszenia zwrotu pieniędzy ? › Re: Firma nie chce wydać towaru ani zwrócić pieniędzy - jaki jest najprostszy sposób wymuszenia zwrotu pieniędzy ?
  • Data: 2005-11-18 16:55:16
    Temat: Re: Firma nie chce wydać towaru ani zwrócić pieniędzy - jaki jest najprostszy sposób wymuszenia zwrotu pieniędzy ?
    Od: "dp" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wygląda to na oszustwo.

    zgadzam się, tak to wygląda
    jedyne co mi nie pasuje i mnie dziwi, to fakt że oni rzeczywiście istnieją,
    pod tym adresem występują
    mają prawdziwy numer NIP (sprawdzałem w ich urzędzie), stacjonarny telefon
    (zgadza się z adresem)
    itd itd
    z oszustem kojarzyłem zawsze kogoś kto wciska kit, zbiera pieniadze i ucieka

    a do głowy mi nie przyszło żeby to robili tak głupio - mam w ręku pełno
    potwierdzeń tego że wzięli pieniądze
    towaru nie wysłali, pieniędzy nie zwrócili

    wiec nie mogę za nic wymyślić na co poprostu oni liczą, jeśli ich dane sa
    prawdziwe

    > Zgłoś w prokuraturze lub policji doniesienie
    > o popełnieniu przestępstwa. Będziesz miał tanim kosztem (za darmo)
    > i w miarę szybko.
    > Bywa, że pod presją postępowania karnego dłużnik szybciutko naprawia
    > szkodę. Ewentualnie w ramach sprawy karnej możesz wnieść powództwo cywilne
    > lub przynajmniej żądanie naprawienia szkody.

    dzięki za podpowiedź, w takim razie dłużej czekał nie bedę i tak właśnie
    zrobię