  • Data: 2010-10-05 09:08:10
    Temat: Re: Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 10:56, friedrich <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Droga była zamknięta dla ruchu, wymagane pozwolenia były uzyskane, za
    > płot właściciel otrzymał odszkodowanie - więc dlaczego prawidłowo? A
    > jeśli stałyby tam znaki z ograniczeniem prędkości czy stopu a rajdowiec
    > się nie zastosuje to też powinien otrzymać mandat?

    Ciekawe jaka bylaby reakcja na to:
    http://www.youtube.com/watch?v=P1oliZs6Vnk :)

    Dla mnie sprawa jest oczywista - skoro na calym swiecie odbywaja sie
    rajdy i na odcinkach specjalnych liczy sie czas to oczywistym jest ze
    nikt nie bedzie sie stosowal do przepisow ruchu drogowego - w innym
    razie po co zamykac droge dla ruchu. Co innego gdyby sytuacja miala
    miejsce na odcinku dojazdowym tak jak ta:
    http://www.youtube.com/watch?v=_jl_VLZ-hEQ
    Tutaj jak najbardziej nalezal sie mandat.