  • Data: 2010-10-05 11:23:29
    Temat: Re: Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-10-05 11:08:10 Łukasz Jamroz

    > Ciekawe jaka bylaby reakcja na to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=P1oliZs6Vnk :)

    No co, po pierwsze to kierowca popełnił błąd i przyciął w krzaki.
    Potem właściciel się pieklił, że mu zniszczą ogród, a kierowca na
    to, że zapłacą. Sprawa jasna póki co. Pytanie jak się sprawa dalej
    rozegrała, czy wrócili i podpisali papiery -- ale widocznie tak. :P

    > Dla mnie sprawa jest oczywista - skoro na calym swiecie odbywaja sie
    > rajdy i na odcinkach specjalnych liczy sie czas to oczywistym jest ze
    > nikt nie bedzie sie stosowal do przepisow ruchu drogowego - w innym
    > razie po co zamykac droge dla ruchu. Co innego gdyby sytuacja miala
    > miejsce na odcinku dojazdowym tak jak ta:
    > http://www.youtube.com/watch?v=_jl_VLZ-hEQ
    > Tutaj jak najbardziej nalezal sie mandat.

    Ale drogi się zamyka dla bezpieczeństwa rajdowców i innych kierowców
    mogących się tam znaleźć. Znaki są ignorowane i nikt za ich łamanie nie
    wlepia przecież mandatów. Za to w momencie kolizji kierujący albo
    organizator powinien brać odpowiedzialność za zniszczenia -- jeśli się
    tak nie stanie, to za sprawę bierze się policja i sprawa jest
    traktowana normalnie -- IMHO słusznie.

    PS http://www.youtube.com/watch?v=o5G1vG_QT7U :P

    --
    Pozdor Myjk