  • Data: 2009-01-22 18:31:03
    Temat: Re: Filmowanie koncertu z widowni a prawa autoskie
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 22 styczeń 2009 16:46
    > (autor ant
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gla4rq$ade$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > I to w momencie, gdy nikt jeszcze z nikim nie rozmawiał i może tamci z
    > pocałowaniem w dupcię dadzą zgodę i będą szczęśliwi?

    Tamci to znaczy kto wykonawca czy organizator ??

    Mimo to pewnie i tak na piśmie nie dostali że mogą sobie koncert
    rozdawać na płytkach DVD, a zespół wziął kaskę za granie i już.

    To prawda że się odechciewa, teraz to już nie wiem czy mecz piłki nożnej
    mogę nagrać z jakimś ciekawym przeciwnikiem go nie mam praw do
    transmisji, nie wspomnę o chórze śpiewającym na weselu.

    Tak naprawdę to nie wiem co mogę nagrać bez konsekwencji jako komuś się
    nie spodobam.

    Michał SZipluk