eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFalszywe oswiadczenie wynajmujacego - czy umowa jest wazna ? › Re: Falszywe oswiadczenie wynajmujacego - czy umowa jest wazna ?
    From: "gogo" <n...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Falszywe oswiadczenie wynajmujacego - czy umowa jest wazna ?
    Date: Fri, 6 Jan 2006 16:46:27 +0100

    > Czy z tego faktu wynikły dla Ciebie jakies negatywne skutki, np.
    > współwłaściciel mieszczania, o którym nie wiedziałeś, zgłosił jakieś
    > roszczenia ?
    > Pzdr.
    Nie , nie zupelnie. Chce zakwestionowac waznosc umowy na czas
    okreslony i ja rozwiazac. Przy podpisywaniu wlasciciel (teraz juz wiem, ze
    nie jedyny) zapewnial mnie ,ze jesli bede chcial to bez problemu bede mog
    sie wczesniej (przed wygasnieciem umowy) wyprowadzic bez zadnych
    konsekwencji jesli poinformuje go z miesiecznym wyprzedzeniem. Teraz kiedy
    go uprzedzilem ,ze chce sie za miesiac wyprowadzic powiedzial ,ze owszem ale
    jak zaplace czynsz do konca trwania umowy czyli kolejne 6 miesiecy. Wiem ,ze
    mnie oklamal wiec probuje znalezc sposob na rozwiazanie tej umowy.