  • Data: 2005-05-08 02:49:57
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: magisterek <k...@n...ki> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > A w paru krajach ze ścisłym szariatem niewierne żony się kamienuje. I
    > nie ma rozwodów - takie to szczęśliwe kraje.

    Pomiedzy alkoholizmem dzieci patrzacych na doroslych cheljacych wode a
    niewiernoscia zon w Iranie jest subtena roznica...

    > Ale póki co tutaj jest Polska i aż tak idiotyczne regulacje prawne nie
    > obowiązują.

    Idiotyczne? Masz statystyki dla porownania? Podaj prosze. Interesuje
    mnie jak ma sie ekspozycja dziecka na picie wodki w Lodzi wobec dziecka
    w Halifax. Dodaj do tego statystyki problemow spolecznych prosze. Np.
    ilosci raka watroby, zasilkow dla dzieci, etc.

    W Utah (Mormoni...) np. jest zakaz sprzedazy w sklepach piwa z lodowek.
    Dlaczego? Bo sprzyja wypiciu na miejscu. Czyli spozywaniu alkoholu.
    Czyli zwiekszonej konsumpcji. Czyli zmniejszonym profitom koncernow
    alkoholowych.

    Teraz prosze podaj mi porownanie statystyk smiertelnych wypadkow
    samochodowych w Utah versus stany gdzie tego ograniczenia nie ma...

    > Co ty nie powiesz. Mieszkasz w Kanadzie?

    Widzialam na wlasne oczy odmowy serwowania w RESTAURACJI BEZ ALKOHOLU
    wylacznie z powodu obecnosci dziecka, w miejscu gdzie serwowano w innej
    czesci barowej alkohol. Powod: obawa restauratora przed strata licencji
    na CALY przybytek.

    Gdzie jest choc jedno takie miejsce w Polsce?