  • Data: 2005-05-08 01:52:15
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    magisterek wrote:

    >> A jesteś w stanie to udowodnić?
    >
    > Nie, ale dodac 2+2

    Ja potrafię nawet rozwiązać równanie różniczkowe, ale co to ma do rzeczy?

    > Wytoczyc tak, z wygraniem gorzej. Pozew wzajemny i dodanie koncernow
    > alkoholowych i ich lobbystow i ich prawnikow (nie zaslonia sie tajemnica
    > adwokacka jako pozwani). I na poczatek zadam ujawnienia calej
    > koresondencji miedzy nimi dotyczacej alkoholizmu w Polsce. Myslisz ze
    > ktos by na to poszedl?

    ROTFL

    Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że handlujesz pedofilską pornografią i
    zażądać, żebyś udowodnił, że nie jesteś temu winien ujawniajać cała
    swoją korespondecję oraz zawartość mieszkania.

    Gdyby osobom oczernianym przez ciebie by się chciało zawracać sobie
    głowę takim nic nie znaczącym stworzeniem, to by wygrali z palcem w
    nosie - to ty musiałbyś udowodnić, że oni faktycznie dokonali czynu, o
    popełnienie którego ich oskarżasz. Nie masz dowodów - przegrywasz.

    A ty niby o co miałbyś ich pozwać? Tobie nic nie zrobili. Mógłbyś
    ewentualnie (tkwiąc w swoich urojeniach) złożyć zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa (korupcji urzędników państwowych), ale na to
    też nie masz nawet choćby poszlak, więc w najlepszym przypadku sprawa
    zostałaby umorzona. W najgorszym zostałbyś ukarany za robienie sobie
    głupich żartów z wymiaru sprawiedliwości.