  • Data: 2005-05-07 17:19:51
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: emil <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "emil" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

    > masz jakieś obciążenie z tym kupowaniem ustaw?

    Mam. Albo ustawy uchwala Sejm dla dobra spoelczenstwa, albo nie. Ustawa
    ktora jest farsa i faktycznie chroni profity producenta alkoholu nie
    jest zadna ustawa. Co to za wiadro ktore ma tysiac dziur?

    > Taż tego typu rozwiązania
    > lub zbliżone obowiązują w niemal całym cywilizowanym świecie. Wszędzie
    > są skorumpowani?

    Polecam artykul w The Wall Street Journal o manipulacjach konkretnych
    koncernow alkoholowych:
    http://www.hopenetworks.org/WSJ_Article_George_Brown
    .htm
    Jezeli Bromfman robi takie numery w USA, to ciekawi mnie dlaczego nie
    robi tego samego w Polsce. Chyba ze ta ustawa nie jest przypadkiem...
    I nie jest przypadkiem milczenie prasy polskojezycznej na ten temat...