  • Data: 2007-02-03 21:35:52
    Temat: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stokrotka napisał(a):

    > Myślisz, że ci wyżej nie srają na swoje obowiązki?

    jak traia na frajera to zapewne tak

> [...]
    > służbowego, mimo wielu moich nalegań przy świadkach i obszaru objętego kamerami.
    >
    > Kilka dni później, chyba 3 dni, też już minął miesiąc, wysłałam mejla do
    > Ministerstwa Sprawiedliwości i do MSWIA z żądaniem podania mi tych numerów,
    > gdyż policjanci- bandyci byli jednoznacznie identyfikowani przez numer
    > rejestracyjny radiowozu, który to numer podałam.
    > Do dziś nikt mi tych 2 numerów służbowych policjantów nie podał.
    > Podanie tych numerów było psim obowiązkiem zarówno tych policjantów badytów,
    > jak i chroniących ich przełożnych , nie podali a więc tez skorumpowanych.

    Policjant ma obowiazek okazac legtymacje w celu spisania danych jezeli
    tego niezrobil udaj sie do najblizszej prokuratoryi zglos przestepstwo
    niedopelnienia obowiazku przez funkcjonariusza publicznego i jako
    swiadkow podaj te osoby ktore widzialy zdarzenie. i dopiero pozniej
    pogadamy.

    P.