  • Data: 2007-02-02 16:54:40
    Temat: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Od: "wyszzbig" <w...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stkrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:536c.0000014b.45c3493e@newsgate.onet.pl...

    > Zgłosić coś na policję?
    > I myślisz, że oni będą ścigać ? :)))))))))))))))))))
    >
    > Ty się sam prosisz o zmknięcie, nieprawdaż ?
    Na Policji bylem, 3 godziny przesluchiwany i pozniej dostalem pismo od Pani
    Prokurator Malwiny , ze jak mowilem w podmienionych aktach nie zauwazyla
    jakis skreslen, przepisan slow itp. Ponadto nie jestem uprawniony do
    zlozenia skargi na umorzenie tego dochodzenia. Ponadto nikt nie jest
    uprawniony bo nie bylo przestepstwa.
    Ogolnie to Policja unika jakiegokolwiek ruchu w sprawach falszowania akt
    sadowych . Są znacznie nizej .