  • 1. Data: 2003-01-12 20:28:39
    Temat: FAQ
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    Witam !!!!
    Mozecie mi odpowiedziec gdzie sie podziewa FAQ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-13 10:31:50
    Temat: Re: FAQ
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2003 20:28:39 +0000 (UTC), dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>
    napisał(a):

    >Witam !!!!
    >Mozecie mi odpowiedziec gdzie sie podziewa FAQ?

    Na mojej stronie zaimiescilem kopie FAQ,
    http://www.prawnik.net.pl/prawnik/pl_soc_prawo.htm
    Kopia FAQ znajduje zie z tego co pamietam również na stonie P.
    Waglowskiego http://www.vagla.pl/

    POzdrawiam
    Romek

  • 3. Data: 2003-01-13 13:19:55
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <6...@4...com>, Romek wrote:
> [...]
    > http://www.prawnik.net.pl/prawnik/pl_soc_prawo.htm
    > Kopia FAQ znajduje zie z tego co pamietam również na stonie P.

    A czemu nie jest tu regularnie podsyłany? Jeśli to kwestia techniczna to
    oferuję pomoc.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-01-13 13:37:49
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A czemu nie jest tu regularnie podsyłany? Jeśli to kwestia techniczna to
    : oferuję pomoc.

    no to bierz i podsyłaj,
    mogę się zabierać za dalsze rozwijanie go,
    ale to dopiero w przyszłym tygodniu

  • 5. Data: 2003-01-13 14:04:22
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <02df01c2bb18$d17d6360$a740200a@zm>, Marcin Surowiec wrote:
> [...]
    >: oferuję pomoc.
    >
    > no to bierz i podsyłaj,
    > mogę się zabierać za dalsze rozwijanie go,

    A jesteś autorem (spisywaczo-edytorem)? Imię się zgadza...

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2003-01-14 06:29:27
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : >: A czemu nie jest tu regularnie podsyłany? Jeśli to kwestia techniczna
    : >: oferuję pomoc.
    : >
    : > no to bierz i podsyłaj,
    : > mogę się zabierać za dalsze rozwijanie go,
    : > ale to dopiero w przyszłym tygodniu
    :
    : A jesteś autorem (spisywaczo-edytorem)? Imię się zgadza...

    nazwisko też :)

  • 7. Data: 2003-01-14 06:40:34
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <002f01c2bba6$1b0ac0d0$a740200a@zm>, Marcin Surowiec wrote:
> [...]
    >: > ale to dopiero w przyszłym tygodniu
    >:
    >: A jesteś autorem (spisywaczo-edytorem)? Imię się zgadza...

    Ok, nazwiska sie nie doszukalem a tylko pseudonimu 'stern' :)
    Dobra, daj mi pare dni, postawie co nalezy i dam Ci juz znac co i jak
    juz prywatnie.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2003-01-14 06:48:09
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 9. Data: 2003-01-14 18:00:26
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2003 21:19:55 +0800, Marcin Debowski
    <a...@n...net> napisał(a):

    >A czemu nie jest tu regularnie podsyłany? Jeśli to kwestia techniczna to
    >oferuję pomoc.

    No to jest pomysł. Super. Mysle ,ze wzorrem inncy grup co jakis czas
    mozn to wysylac na listę. Zglosze sie na pricv. Mysle,ze zrobimy
    wersje "do wysylki" :)
    Pozdrawiam
    Romek Bieda