    From: 997 <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Europejski Nakaz Aresztowania dla kryminalistow z CIA
    Date: Tue, 27 Dec 2005 13:41:22 GMT

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Pieknie. Terrorysta sobie biega na swobodzie,

    nie biega a siedzi w wiezieniu w Egipcie bez przedstawienia zarzutow i
    bez popelnienia zadnego przestepstwa. Dlaczego by tak nie wsadzic ciebie?

    > CIA odwala za Wlochow robote

    klamiesz. Imam byl pod obesrwacja Wlochow. Kiedy CIA kryminalnie
    uprowadzilo imama, to zawiadomili swoich kolegow ze imam zwial za granice.

    Lande mi odwalanie roboty za aliantow.

    > i chca ich jeszcze za to aresztowac.
    > Europka w pelnej krasie.

    Nie za to a za akt kryminalny uprowadzenia. Jak narazie, Wlochy to nie
    slynne panstwo prawa z baza w Kiejkutach, gdzie nie liczy sie cudza
    suwerennosc.