  • Data: 2006-01-12 08:22:57
    Temat: Re: Emigracja do Polski
    Od: Sero <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    newsfeed wrote:

    > Jakas glupia czy co? Beda ja okradac oplatami manipulacyjnycmi, ze za
    > pol roku nic nie zostanie. Przeciez moze miec dostep do swojego banku
    > bez oplat za granica.

    Chyba nie wiesz jakie są prowizje za przelewy zagraniczne :P

    W formularzu jaki daje mBank do wypełnienia jest niby pole "obywatelstwo",
    ale PESEL też trzeba podać (cały mBank jest też po angielsku
    http://www.mbank.com.pl/eng/index.html). Nie wiem jak jest u nich z
    rachunkami walutowymi, ale na koncie które daje WBK z Allekartą nie było
    problemów żeby otworzyć rachunek w USD.