    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzekwowanie zakazu parkowania na terenie prywatnym
    Date: Wed, 21 Feb 2007 14:49:25 +0100
    <ercpv8$m7g$1@news.onet.pl> <1mpdjgfw7q7hz$.hgdgdxub8c0s.dlg@40tude.net>
    <ercrn4$s8b$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <erd0bu$jdu$1@inews.gazeta.pl>
    <jwzv671louy8$.t7cbnwx6d8iq.dlg@40tude.net>
    <erfmnn$mun$1@inews.gazeta.pl>
    <1qx9jtxvn2bmg$.1es3mvtklu62v$.dlg@40tude.net>
    <ergor4$4io$1@inews.gazeta.pl>
    <c90ngzo8hbqa.ne5u105sqq1n$.dlg@40tude.net>
    <erhc4e$ena$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1j5e1ah6ohcwm.h7zsh9z3st2l$.dlg@40tude.net>
    <erhgg8$683$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1okd802xon8mk$.1o5v3xcul8gtq$.dlg@40tude.net>

    scream napisał(a):

    > Wiec gdzie jest ten zakaz, skoro nie w art. 85 ani w art. 90 KW?

    Nie twierdzę że gdzieś jest. Zajmuje stanowisko neutralne ;)

    > Przemoc poprzez narzucenie komus swojej woli i zmuszenie do okreslonego
    > dzialania (pozostania na parkingu). Przeciez przemoc jest nietylko fizyczna
    > i psychiczna, w sensie popchnac kogos albo nawyzywac.

    Przemoc wobec osoby w rozumieniu art. 191 kk to co innego.
    Musi być *bezpośrednio* stosowana wobec osoby. Popchnięcie, odpychanie, itd.

    > Bezprawnie uniemozliwiaja mi opuszczenie parkingu :)

    Chodziło mi o to, że może być "kontrprzepis" który wyłącza zakaz. Coś
    jest zakazane generalnie, ale inny przepis wyłącza ten zakaz co do
    jakiejś grupy osób, czy uprawnia je do określonego zachowania. Wtedy
    naruszenie zakazu nie jest bezprawne.

    > Wiesz, ja jestem laikiem i bawie sie probujac znalesc rozwiazanie problemu,
    > Ty natomiast jestes prawnikiem i moglbys rozwiac moje (i nie tylko)
    > watpliwosci.

    Może mogę, a może nie. Ale problem jest nieinteresujący i w dodatku
    niepraktyczny.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com