    From: "Piter" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzekucja komornicza
    Date: Tue, 30 Nov 2004 19:39:37 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@62.233.140.242

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:cogh5g$c06$1@news.onet.pl...
    > Dnia Mon, 29 Nov 2004 19:51:37 +0100, Piter naskrobał(a):

    > nie ma prawa.
    >
    > Też myślałam, że nie ma prawa, ale powiedział, że dopóki dłuznik mu tych
    kosztów nie zapłaci, on nie wykreśli wzmianki o toczacej się egzekucji i ja
    jako wierzyciel mogę sama wystąpić z takim wnioskiem do sądu, a on i tak nie
    wyrazi na to zgody

    > 1. Dłużnik niech zaskarży koszty do sądu
    > 2. Wierzyciel niech poczeka rok aż komornik umorzy postępowanie.

    Ale jak komornik umorzy po roku postępowanie (rozumiem, że z art. 823), to
    na pewno nie ustali tak wysokich kosztów?
    A czy w czasie trwania roku zawieszenia postepowania, kwoty które nam
    dłuznik wpłaci nie trzeba będzie w części zwrócić komornikowi?>