    From: P <h...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzamin z prawa cywilnego :-D
    Date: Mon, 03 Jun 2002 19:40:47 +0200
    Sender: h...@a...com

    On Mon, 3 Jun 2002 14:42:42 +0200, "Legislator" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja zdawalem dwa egzaminy z cywila, dwa ustne. Pierwszy na drugim roku z ogolnej
    >i rzeczowego, a drugi
    >na trzecim z zobowiazan i spadkow... Spoko . fajny przedmiot

    Zalezy jak pytaja :-D I o co :-D Jak sie trafi pytanie to poezja.
    Czeka mnie ten ogolna + rzeczowe. Raczej bardzo obszerna zabawa...
    Trafi sie pytanie bardzo szczegolowe jak co zabezpieczna jakie jest
    pierwszenstwo rejestrowego skarbowego zastawu, albo co wiesz o
    stowarzyszeniach, albo gdzie rejestrowane sa fundacje... sigh...

    btw pytania ktore nie jestem pewien bo mi sie wszystko czasem
    miesza...

    - domniemanie urodzenia sie zywym do spadku dla nasciturusa -
    zawieszajace ze bedzie zywy czy rozwiazujace JAKBY byl martwy?

    - ochrona stanu osobistego art 24? a "specjalna ochrona" stanu
    cywilnego tez?

    - zadatek i czynnosc niezupelna rzekomego pelnomocnika, co bedzie jak
    nie potwierdzi,

    - banau, a potem problem jak sie od razu nie wyjasni - czynnosci
    prawne realne, jakies "inne elementy" do stanu faktycznego, bla bla,
    ok jak to maja byc elementy fizyczne jak wydanie, objecie w faktyczne
    wladztwo, ale co z takimi ktore potrzebuja takich elementow jak wpis
    do ksiag wieczystych, rejestru zastawow, zgoda administracyjna do
    zrzeczenia sie wlasnosci nieruchomosci?

    Tego wszystkiego jest BARDZO DUZO, mozna sie troche zakrecic...