  • 11. Data: 2005-11-20 02:23:36
    Temat: Re: Edukacyjny office na firmowym komputerze
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Tiger wrote:

    > Daj spokoj... wiesz jaka ilosc danych musialaby przechodzic przez
    > akamaitechnologies.com? :-) Wiesz, ilu analitykow musialoby nad tym
    > siedziec? Wyobrazasz sobie, jakie bylyby koszty? Nie wierze, zeby te dane
    > byly naprawde skladowane w jakikolwiek sposob.

    Dlatego rozwiazanie jest inne. Nie gromadzi sie wszystkich smieci z
    sieci, a tylko wybrane z kluczowych komputerow. Microsyfowy "GUID"
    klania sie. Wystarczy miec namiary na kluczowe komputery i uzytkownikow,
    i calodobowy dostep do nich, zeby wyciagnac potrzebne informacje.

  • 12. Data: 2005-11-20 08:12:46
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Tiger:
    > ROTFL.........
    Co tak bardzo smiesznego w tym widzisz?

    > Nie przejdzie takie kombinowanie.
    Osobiscie nie widze tu zadnych kombinacji. Moge nie kupic programu, puszczac
    dzieci na swoj komputer, MS ewentualnie na tym nie zarobi, ja nie strace
    tych 3 stow i czesc.
    Czyli co mi moga zrobic, jesli zastana takie oprogramowanie na firmowym
    komputerze, a nijak mi nie udowadnia, ze nie zarobilem na nim ani grosza, bo
    obok stoi komputer z wersja, dzieki ktorej zarabiac moge? Grozi mi cos?
    Przeciez to absurd.
    Pozdr. Dulek

  • 13. Data: 2005-11-20 10:02:59
    Od: "a" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > obok stoi komputer z wersja, dzieki ktorej zarabiac moge? Grozi mi cos?

    Max co Ci może zrobić Microsoft to ew. wytoczyć sprawę cywilną o naruszenie
    warunków licencji (ale tego nie zrobi).

    A.

  • 14. Data: 2005-11-20 10:11:03
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Zainstaluj OpenOffice i będziesz miał problem z głowy. Jeśli tańszy
    > proszek jest równie dobry, to po co przepłacać :)
    >
    > http://www.ux.pl/openoffice/?page=download

    Jeśli jest "równie" dobry. Niestety nie jest.

    --
    Falkestein
    Ordo Lumine

  • 15. Data: 2005-11-20 10:19:08
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    rembrandt napisał(a):
    > Tiger wrote:
    >

    > A co zlego jest w Open Office? Wiecej i za darmo. I bez szpiclowania
    > uzytkowania tylnymi drzwiami .

    więcej czego?
    Nerwów przy uzytkowaniu? Wątpliwości co do wyniku pracy?
    Pracowałem na tej atrapie edytora tekstu przez prawie pół roku co
    wydatnie przyczyniło sie do podjącie decyzji o odżałowniu paru groszy i
    kupieniu legalnego MS Worda

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 16. Data: 2005-11-20 10:39:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przyczyniło sie do podjącie decyzji o odżałowniu paru groszy i kupieniu

    tak na marginesie jakiej wersji uzywales?

    p.

  • 17. Data: 2005-11-20 11:12:55
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > tak na marginesie jakiej wersji uzywales?

    Prawie zawsze najbardziej aktualnych, kończąc na ostatniej przed
    wprowadzeniem OO 2.0

  • 18. Data: 2005-11-20 14:35:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Jeśli jest "równie" dobry. Niestety nie jest.

    A cóż ma takiego M$Office, czego OO nie ma?

  • 19. Data: 2005-11-20 14:36:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dlpil4$eai$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > przyczyniło sie do podjącie decyzji o odżałowniu paru groszy i kupieniu

    ROTFL, ty chyba wybitnie zdolny w użytkowaniu jesteś, wszak różnice
    pomiędzy obiema pakietami, to jest kilka przyzwyczajeń.

  • 20. Data: 2005-11-20 16:26:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:dlq1ia$4o6$1@news.onet.pl...

    > A cóż ma takiego M$Office, czego OO nie ma?

    stabilnosc na przyklad