  • 21. Data: 2007-07-22 21:14:11
    Temat: Re: EOS firma windykacyjna
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 21 Jul 2007 20:31:23 +0200, od Big Jack :

    > Ustawiłem przekierowanie na komisariat
    > policji gdzieś w Polsce i wyleczyłem go z dzwonienia do mnie. Tanio i
    > skutecznie ;)

    Można także ustawić przekierowanie do budki telefonicznej.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 22. Data: 2007-07-23 06:21:44
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > Dzwoni do mnie jakaś baba średnio dwa razy w tygodniu.
    > Jak zacznie dzwonić ta suka - bo inaczej powiedzieć
    > się nie da - to dzwoni w jednym dniu pod rząd z 20 razy
    > i usilnie chce wymusić na mnie abym przyznał się do długu !
    > Jak mówiłem. Lałbym to sikiem prostym, gdyby robili
    > to z klasą. Ale ich poziom to totalne chamstwo.
    > Wkur... się na maxa gdy ta suka
    > zaczeła krzyczeć na moją żonę i wykrzyczała,
    > że i tu cytat: "umieszczę ogłoszenie w prasie i internecie,
    > że jesteś  dziwką!!!" i pare innych grozb oraz epitetow.
    >
    > Zawiadomienie do prokuratury wraz z materialem

    jak bedą znów dzwonic to wpisz w telefonie *21*997#

  • 23. Data: 2007-07-23 11:25:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-07-23 08:21 r...@w...pl pięknie wystukał/a:

    > jak bedą znów dzwonic to wpisz w telefonie *21*997#

    A jak ma to wpisać? Dzwonią na pewno z numeru zastrzeżonego.

    --
    animka

  • 24. Data: 2007-07-23 12:01:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    r...@w...pl napisał(a):

    > jak bedą znów dzwonic to wpisz w telefonie *21*997#

    Raczej nie działa

    M.

  • 25. Data: 2007-07-23 12:46:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:f825bm$2u02$2@news2.ipartners.pl
    użytkownik *Maciej Bebenek* napisał(a):

    > Raczej nie działa

    A co to w ogóle ma być?

    --
    Big Jack
    //////

  • 26. Data: 2007-07-23 20:52:10
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Faktem jest ze pomysly maja na poziomie przedszkola specjalnego, dostalem
    juz pismo o wezwaniu do warszawy do ich siedziby celem podpisania dokumentu
    ze podpisujac umowe 7 lat temu nie mialem zamiaru wydymac telepsa, oraz
    ostrzezenie oewentualnym zajeciu nieruchomosci bez nakazu sadu. Czerwone
    karti pocztowe i faksy z prosba o konieczne oddzwonienie .
    Odkad wyzwalem goscia od najgorszych i postraszylem oddaniem sprawy na
    policje za molestowanie mojej malzonki odpuscili.

  • 27. Data: 2007-07-26 08:50:38
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał

    > ktoś jeszcze w tym kraju odbiera zastrzeżone ?

    Tak. Ci na przyklad, ktorzy nie maja np. identyfikacji
    numerow. Czyli pare milionow osob.

  • 28. Data: 2007-07-26 08:54:10
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 23 Jul 2007 13:25:46 +0200, Animka wrote:

    > A jak ma to wpisać? Dzwonią na pewno z numeru zastrzeżonego.

    ktoś jeszcze w tym kraju odbiera zastrzeżone ?

    --
    futszaK
    0601061867
    Odkad Fenicjanie wymyslili pieniadze,okazywanie
    wdziecznosci stalo sie stosunkowo proste

  • 29. Data: 2007-07-26 09:18:22
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > ktoś jeszcze w tym kraju odbiera zastrzeżone ?

    Ci co nie mają nic na sumieniu...?

  • 30. Data: 2007-07-30 20:52:55
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    futszaK pisze:

    > ktoś jeszcze w tym kraju odbiera zastrzeżone ?

    Ja nie odbieram dla zasady, ale masa znajomych nie widzi problemu.
    A nie odbieram odkąd dzwoniono do mnie z banku z ofertą na pożyczkę czy
    jakiś tam inny syf. Jakieś 30x w tygodniu. A że nie chciało mi się
    walczyć to przeczekałem.

    chester