    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Date: Wed, 21 Dec 2005 08:55:46 +0100

    Dnia 20 gru o godzinie 22:40, na pl.soc.prawo, Jerzy Wawrzyniak
    napisał(a):

    > To jest prawdopodobnie jakieś "oszczędnościowe" rozwiązanie. Ktoś miał
    > prywatny interes, że to odebrano. Prawidłowo nie powinno być takiej
    > możliwości, która opisujesz.

    Nie jest tak, choć na pierwszy rzut oka na to wygląda.
    Sytuacja była taka że tam gdzie są tablice z zabezpieczeniami to KIEDYŚ,
    kilkadziesiąt lat temu była tak jakby "klatka schodowa" - drzwi wejściowe
    do segmentu były dalej w głębi mieszkania. Ludzie sobie sami "przenieśli"
    drzwi zewnętrzne w taki sposób że te tablice z zabezpieczeniami obecnie
    znajdują się w tzw. "przedpokoju" - czyli wewnątrz mieszkania.

    Nie wiem na jakiej podstawie poprzewnoszono drzwi, ale nie jest to zgodne
    ani z logiką ani zdrowym rozsądkiem.

    Kiedyś, w momencie odbioru wszytko było zgodne z prawem i nikt nie miał u
    siebie w "mieszkaniu" zabezpieczeń od sąsiadów.
    Również kiedyś nie było problemu, ponieważ poprzedni najemca, poczciwa
    sąsiadka była "życiowa" i nie miała takich głupich i durnych pomysłów,
    jednak wybudowała sobie dom i wyprowadziła się - a na jej miejsce
    wprowadzili się ludzie z lekkim ograniczeniem umysłowym ;)

    No nic - czekam na pisemne zdanie zarządu budynków - :)
    Generalnie - zakładam że czeka ich wydatek na przebudowę kilkunastu
    przyłączy :))))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423