    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Date: Tue, 20 Dec 2005 20:36:23 +0100

    Dnia 20 gru o godzinie 11:48, na pl.soc.prawo, Jerzy Wawrzyniak
    napisał(a):

    > A jaki masz w tym interes? Zabawa? Przecież masz chyba więcej niż 3 latka.

    Dołóżmy do tego normalną złośliwość.
    Ja mam takiego sąsiada który mi ku..s jeden wykręca zabezpieczenie
    przedlicznikowe. Ot - ja jestem wtedy pozbawiony dostawy energii
    elektrycznej.
    Układ jest taki że domy są w zabudowie szeregowej, i jest zrobiony jeden
    przyłącz z linii napowietrznej i "wchodzi" do mieszkania nr "2". W tym
    mieszkaniu są zabezpieczenia główne oraz w drugiej tablicy - zabezpieczenia
    przedlicznikowe zabezpieczające mieszkania nr "1" ów "2" i "3". Więc ten z
    "2" ma dostęp do niezaplombowanych zabezpieczeń i często z tego korzysta.

    Ale zwróciłem się już do Watenfall`a z prośbą o wyrażenie zgody na
    "ominięcie" tego mojego zabezpieczenia które jest w "2". Otrzymałem zgodę,
    zleciłem wykonanie tego firmie elektrycznej, której właściciel ustalił z
    tym najemcą spod "2" termin wykonania robót. Ten dzień nadszedł, pracownik
    firmy przyjechał i zaczął pracę - facet z "2" ciągle mu patrzył na ręce -
    jak zobaczył że w miejsce wkładek topikowych montuje rozłącznik RB301
    przystosowany do plombowania (więc gdyby chciał mnie wyłączyć - musiałby
    zerwać plombę) - wyrzucił pracownika tej firmy z mieszkania i zadzwonił do
    Zarządu budynków że "jakaś firma mu grzebie". Ja jestem właścicielm swojego
    segmentu i mnie żaden tam zarząd nie interesuje - jednak miałem
    potwierdzone pismo że takie prace będą wykonywane. Praca została prawie
    jednak wykonana - przyjechał inspektor ds plombowania i odbioru robót z
    ramienia GZE i .... tez nie został wpuszczony aby zaplombowac te
    zabezpieczenia w "2".
    Wtedy już wysłałem ostre pismo z żądaniami finansowymi i ostrzeżeniami do
    tego zarządu budynków że w przypadku jakiejkolwiek przerwie w dostawie
    energii do mojej nieruchomości oni jako właściciel poniosą konsekwencje
    finansowe. Od razu na następny dzień umówiono się ze mną na wizję lokalną w
    osobie Głównego Energetyka tego zarządu budynków.
    Po rzuceniu okiem na sytuacje stwierdził jedno:
    - ma pan absolutną rację - taki stan nie ma racji ani prawa bytu. Pytanie
    tylko.... skąd my mamy wziąść pieniądze na modernizacje?

    Teraz zostało im kilka dni na dostarczenie mi ich oficjalnego stanowiska w
    tej sprawie - ciekawe co mi odpiszą ;)

    To tak wstawiłem w kwestii "złośliwości" tzw *sąsiadów*. Oczywiście nie
    każdy jest taki, ale trafiają się takie wrzody i należałoby ich wytępić w
    pień.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423