    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzwoni sprzedawca kredytu na zastrzeżony numer...
    Date: Thu, 13 Jun 2013 14:12:18 +0200

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Jawi* napisał(-a):

    > Dzwoni do minie koleś z "Citi Handlowy" na stacjonarny numer.
    > Akurat zmieniałem go 2 lata temu i zastrzegłem, by uniknąć głupich
    > reklam i udawało się.
    > Aż wczoraj dzwoni do mnie wspomniany wyżej osobnik i chce wcisnąć
    > kartę jakaś.
    > Klientem banku nie bylem.
    > Pyta czy ja to ja. Więc ma skojarzony numer z moimi danymi.
    > Pytam skąd ma te dane, a on wymienia konkretną firmę, która te dane
    > przekazała.
    > 87 RS MOBCOMER GT sp. z o.o.
    > Al. Jerozolimskie 56C
    > 00 - 803 Warszawa

> [...]

    Kiedyś zacząłem dostawać mailowe spam-y od różnych firm na moje
    komercyjne konto pocztowe. W każdym z nich było podane, że adres mają od
    ww. firmy. No to ja w te pędy wysmarowałem do nich bardzo "uprzejmy" (i
    tradycyjny) list (z do wiadomości dla GIODO, UKE i rzecznika
    konsumentów), skąd mają moje dane, kto im udzilł zgody na frymarczenie
    nimi, żądniem odszkodowania w zamian za odstapienie od pieniaczenia
    przeze mnie. Odpowiedzi oczywiście nie dostałem. Nie honor takiemu
    plebsowi jak ja im odpisywać. Ale spam ustał, Mam na dzieję, że na
    forever. Firma, której miejsce jest w dole z wapnem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675