  • 1. Data: 2009-10-21 08:26:22
    Temat: Dziwna zmiana warunków świadczenia usługi dożywotniej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem. Ktoś ze znajomych, wiele lat temu wykupił sobie
    dożywotnie konto e-mailowe na onecie. Teraz osoba ta otrzymała
    informację o tym, że zmieniany jest regulamin świadczenia usługi. I ma 2
    wyjścia zaakceptować, albo wypowiedzieć umowę. W regulaminie dochodzi
    punkt sprowadzający się do tego, że trzeba zapłacić za konto ponownie.
    Jeśli ktoś nie zapłaci, konto zostanie odebrane. Chciałem sie zapytać,
    jak to się ma do obowiązującego prawa w Polsce. Czy czasem nie jest to
    łamanie umowy. I czy w takim wypadku nie należy się jakieś
    odszkodowanie. Bo w zasadzie ten punkt regulaminu zmienia właściwości
    produktu, który był sprzedany.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 2. Data: 2009-10-21 08:28:56
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    > łamanie umowy. I czy w takim wypadku nie należy się jakieś
    > odszkodowanie. Bo w zasadzie ten punkt regulaminu zmienia właściwości

    A jaka jest umowa/regulamin swiadczonej uslugi (w momencie wykupienia
    uslugi / podpisania umowy kilka lat temu)?

    Nie ma tam jakichs zapisow dotyczacych zmian warunkow swiadczenia uslugi?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-10-21 08:54:26
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]
    > łamanie umowy. I czy w takim wypadku nie należy się jakieś
    > odszkodowanie. Bo w zasadzie ten punkt regulaminu zmienia właściwości

    Trzeba by przeanalizować umowę i regulamin, ale na pierwszy rzut oka
    wydaje się to absolutnie niedopuszczalne.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 4. Data: 2009-10-21 09:04:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    kuba pisze:

    > Trzeba by przeanalizować umowę i regulamin, ale na pierwszy rzut oka
    > wydaje się to absolutnie niedopuszczalne.

    Ok - za kilka dni - bo dokumenty są obecnie w miejscu niedostępnym dla
    osoby, która ma ten problem. Jak dojdą to napiszę coś więcej.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl