  • Data: 2023-10-02 14:54:16
    Temat: Re: Dziurawa granica [Koszty głupcze!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > [...]
    >
    > Tyle, ze Lepper zmarl na dlugo potem, jak juz te pytania zadał.
    >
    > Podobnie pare dziwnych smierci związanych z lotem smolenskim,
    > zupelnie bezsensownych, gdyby mialy byc celowe ...

    Ja miałem na myśli prawomocny wyrok skazujący za coś co mogło wyglądać
    na wykonywanie obowiązków posła (troski o państwo).

    > Jak najbardziej. Ale nie wiem, czy znajdziemy jakis porównywalny
    > przyklad ...

    Oczywiście że (bardzo) porównywalnego nie znajdziemy ale w 2:3 iteracjach
    "a bo nie uwzględniliście X" byłby zgrubny kosztorys porównawczy pod
    _gruby_ przekręt.

    Tyle że zawsze sobie warto przypomnieć w 100% legalne zarabianie na
    słomianym misiu z filmu "Miś" z pełnym porządkiem w papierach.

    --
    A. Filip