    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziennikarz idzie siedziec i kpiny z prawa
    Date: Tue, 10 Feb 2004 11:39:22 +0100

    szpakuu wrote:

    > ???

    > A czy złożył ?
    > I jeszcze masz odwagę (czelność) pisać że zmienia (skoro był sędzią we
    > własnej sprawie) ?
    > O faktach się nie dyskutuje - mówią same za siebie.
    > Jasnym jest że kanalie na sędziowskich posadkach sami nie ustąpią (zbyt
    > wiele mają do stracenia) - może pomógłby model rumuński ...
    > Z mojej strony EOT

    Mam czelnosc pisac, ze dziennikarz POWINIEN DBAC o wlasne sprawy

    FAKTY mowia same za siebie.

    Wyglada na to ze NIE ZROBIL NIC.

    (Gdy prez Walesa "olal" sprawe, zasadzono mu zaplate..
    bo obieczl po 100 000 000 dla kazdego..
    szumu bylo co niemiara. Odwolal sie - i juz bylo inaczej)

    Twoj STYL WYPOWIEDZI tez swiadczy o tobie.
    Gdy dowiedziales sie, ze zona moja pracowala w sadzie
    odpowiedz byla godna ....Czyzby Ciebie ?

    To tez sa FAKTY ktore mowia za Ciebie.

    Boguslaw
    Boguslaw