    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.listserv.dziennikarz
    Subject: Re: Dzielni prokuratorzy
    Date: Fri, 20 May 2005 23:04:30 +0200

    Użytkownik "pale" <p...@h...com> napisał w wiadomości
    news:Kxcje.8620$Vu6.8096@trndny03...

    > nonsens. Sa ludzie ktorzy moga wypic pol litra wodki i nic po nich nie
    > bedzie widac, a inni beda sie zataczac po pol kuflu piwa.

    Tu nie chodzi o to, czy będzie po nich widać. Oni nadal będą mieli te
    swoje 2 prom.

    > Bledem? Raczej glupota. Zadna tabela nie jest w stanie przewidziec
    > zmiennych czynnikow, chocby metabolizmu (z zakaska. bez, pity
    saczkiem,
    > jednym lykiem, itd._.

    Weź sobie byle jaki skrypt do medycyny sądowej a zobaczysz wzory.

    > znaczy ze prokurator powinien poszukac innego zawodu. Jak rowniez
    > "dziennikarz' ktory to bezmyslnie przepisuje.

    Nie, Ty wczesniej powinieneś się troszkę douczyć. Teraz sparwę bedzie
    sąd rozpatrywał. Poseł Gruszka z tego co wiem, to jeszcze żyje. Mozna
    powołać biegłego, który zbada, czy ma ten inny metabolizm.

    > Zaraz. Kto komu w sadzie udowadnia? Zapomniales sie? I to udowodnienie
    > nie moze opierac sie na czyms co MOGLO byc wg tabeli.

    Jak najbardziej może. Co więcej, to pomijając kwestię tego, ze to poseł,
    to w wypadku normalnego szarego obywatela są przyjmie, ze mał tyle, ile
    wyliczy biegły i niech on udowodni teraz, ze tak nie jest. Taki los
    czeka tych, co odmawiają poddaniu się badaniu i tyle. Są kraje, gdzie
    anwet by świadkó nie przesłuchiwano, tylko oparto by się na relaci
    policjanta, ze od goscia wyczuł alkohol oraz odmowie poddania się
    badaniu.

    > Stu swiadkow. Czy ta prokuratura nie ma wazniejszych spraw na glowie?

    Widocznie nie ma.

    > Bral psychotropy czy inne licho i lyknal 25 g wina. Wystarczy.

    To i tak nie wolno mu prowadzić, bo tam jest "alkoholu, albo innego
    podobnie działąjacego środka". Tak więc wystarczy, by go skazać.

    > To juz rzeczywiscie koronny dowod. :-P Najlepiej kiedy orzeknie to
    > biegly kelner.

    A tak narzekałeś na tych 100 świadków.

    > Cala ta sprawa smierdzi. Jakies drobne zdarzenie, a nagonka wieksza
    niz
    > na wielomilionowe szwindle TW Henryki Bochniarz.

    Mógł się spokojnie poddać badaniu alkomatem i już po 5 minutach byłby
    czysty jak łza. Pieniactwo czasem nie popłaca.