  • 1. Data: 2003-09-18 15:14:02
    Temat: Dzialka i slup wysokiego napiecia
    Od: "Jacek.L" <s...@n...thx>

    (Przepraszam za wyslanie ponowne tego maila ale poprzedni wyslalem nie
    dokonca zgodnie z netetykieta i zawarlem w temacie znak + ; a sam w
    hamsterze takie tematy kasuje; prosze wiec o odpowiedz pod tym watkiem)

    Witam wszystkich grupowiczow i bardzo prosze o pomoc.

    Odziedziczylem w spadku dzialke budowlana, malym (a moze i nie malym)
    mankamentem jest to, ze na dzialce jest slup wysokiego napiecia. I mam w
    zwiazku z tym pytanie - jakie przepisy reguluja odleglosc ewentualnej
    zabudowy od takiego slupa?? (szukalem w prawie budowlanym, ale tam takiego
    zapisu nie bylo)

    Z gory dziekuje za pomoc

    Jacek

  • 2. Data: 2003-09-18 17:26:36
    Temat: Re: Dzialka i slup wysokiego napiecia
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek.L" <s...@n...thx> napisał
    - jakie przepisy reguluja odleglosc ewentualnej
    > zabudowy od takiego slupa?? (szukalem w prawie budowlanym, ale tam takiego
> [...]
    Re : To jest w Polskich Normach w branży elektrycznej. Wstąp na
    pl.misc.budowanie . Tam ostatnio ktoś podawał numer tej PN. O ile mnie
    pamięć nie myli, to przy średnim napięciu 15 metrów od rzutu skrajnego
    przewodu na ziemię.
    Przy NN - liczą się odległości poszczególnych elementów domu (np dach trudno
    dostępny - 1,5 m w promieniu od skrajnego przewodu). Numer normy poda Ci
    każdy elektryk - projektant.
    AR

  • 3. Data: 2003-09-18 19:55:30
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Jacek.L" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwiazku z tym pytanie - jakie przepisy reguluja odleglosc ewentualnej
    > zabudowy od takiego slupa?? (szukalem w prawie budowlanym, ale tam takiego

    strefa ochronna powinna być w planie zagospodarowania przestrzennego,
    a jeżeli nie ma to nalezy wystąpis o warunki zabudowy do starosty i wtedy
    będziesz miał na piśmie co i jak można zabudować,

    pzdr
    JarekM

  • 4. Data: 2003-09-18 20:01:16
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    zapomniałem o rozp min w sprawie war techn jakim powinny odpowiadac budynki
    itd, tam jest cała tajemnica

    JarekM