  • Data: 2003-02-05 23:41:57
    Temat: Re: Działalność w mieszkaniu spółdzielczym
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otrzymałem jednak od spółdzielni fakturę do zapłacenia za prowadzenie
    działalności.

    To niech im Pan odeśle fakturę i w piśmie poprosi o podstawę prawną do
    takiego postępowania.
    Z dotychczasowego orzecznictwa wynika jasno że jest pan obowiązany do
    pokrycia rzeczywistego wzrostu kosztów wynikających z prowadzonej przez pana
    działalności w lokalu.

    > Na, jakiej podstawie nie muszę im płacić ?

    na podstawie orzeczenia SN z dnia 5 grudnia 1991 III CZP 127/91 - OSN z
    1992r z.9 poz.209
    jak znajdę to zacytuję

    Stan_Z