  • Data: 2002-10-31 09:52:50
    Temat: Re: Działalność gospodarcza i sprzęt
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <P...@i...stanp
    ol.com.pl> Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał(a):

    > Ty tak poważnie ???
    > Nie wiesz że jak sprzedajesz majątek "DG" to to jest *przychód*
    > do opodatkowania ??
    > Wziął i "zniknął z papierów" ? -:O

    ;) Wiesz, jak sprzedajesz starą kartę graficzną za 50 zł to się nie zastanawiasz,
    czy popełniasz przestępstwo fiskalne. Przynajmniej ja się nie zastanawiałem. ;)

    Wydaje mi się, że likwidacja będzie dobrym rozwiązaniem (w sumie tych części jest
    tak niewiele, że wszystkie przy jednej burzy mogły się spalić ;), tylko jak to
    przeprowadzić od strony formalnej, mógłby ktoś opisać?
    --
    Samotnik