  • Data: 2020-10-04 13:32:08
    Temat: Re: Dysponent tajemnicy lekarskiej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do lekarza oczywiście nie musisz sie logować do systemu. Tylko, że jak
    > przychodnia mam system informatyczny zrobiony tak, ze każdy może sobie z
    > netu to obejrzeć - ok, każdy posiadający hasło - to kwestią czasu
    > jedynie zostaje, kiedy ktoś jakiś dowcip tam wywinie.
    >
    > Jeśli pliki są dostępne w sieci, to nawet można "dla draki" podmienić
    > zapisy i pacjent dostanie leki, które go po prostu "zabiją". Z banku
    > najwyżej zniknie trochę kasy.

    Miasto Stołeczne w swoich ZOZach tak ma, w każdej dzielnicy jest inny
    system, bo dzielnice jak widać działają niezaleznie:
    https://erejestracja.zozbemowo.pl/emol/help/erejestr
    acja/erejestracja.pdf wygląda
    na prymitywne, chcociaz ja uważam, że po grafice nie ma co oceniać
    funkcjonalności całej strony www

    W dzielnicy Ochota coś wdrażają:
    https://www.szpzlo-ochota.pl/pl,rejestracja-online,0
    ,189.html