    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyskryminacja w pracy ze względu na płeć.
    Date: Fri, 8 Apr 2011 12:10:53 +0200

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 11:52:31 +0200, spp napisał(a):

    > No właśnie.
    >
    > Powodem przeniesienia

    Kurde.....obniżono jej wynagrodzenie?
    Wypowiedziano jej umowę?
    Dodano "godzin"?
    Zmniejszono etat?
    Przeniesiono..... czyli co - jak w miejsce tego bituku odzieżowego"
    powstanie nowy, co BARDZO często się dzieje na pasażach w centach
    handlowych, to tez będzie drzeć japę że została zdyskryminowana?

    > była płeć - zdaje się takie było stanowisko pracodawcy.

    I już jej to pracodawca wręczył w formie aneksu do umowy i zmiany miejsca
    pracy :)))))

    > I to wystarczy.

    O tak, pierdoły przekazywane z ucha do ucha, są wystarczającym dowodem w
    "Sprawie" :)))

    > Na razie pracownica ma lekką przewagę.

    "pani jadzia z "czteryju" powiedziała że w trakcie kontroli u nich
    powiedziano że jako baba nie mogę być ochraniarką - wysoki sądzie czuję się
    zdyskryminowana, proszę o odszkodowanie i zadośćuczynienie od mojego
    pracodawcy. On mnie nie zwolnił tylko dał pracować na innym obiekcie, przez
    co doprowadził mnie do załamania psychicznego, który do dzisiaj leczę".