  • Data: 2011-04-08 19:10:36
    Temat: Re: Dyskryminacja w pracy ze względu na płeć.
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > To se znajdź taką pracę. Kopacz sobie taką pracę znalazł, a tu go
    > przenoszą z powodów wyznaniowych na gorszą lokalizację.

    Znalazł sobie pracę lotną, czyli niekoniecznie w tej nabliższej lokalizacji.

    > Jeżeli powodem przenosin są inne względy niż merytoryczne - to tak.

    Nie inne względy tylko dokładnie te względy tj dyskryminujące. Może się
    okazać, że pracodawca i jego kontrahent nie przyznają się do takiej
    dyskryminacji a pozostanie tylko, że pracodawca tak zorganizował pracę czemu
    pracownica nie chce się podporządkować.