  • Data: 2011-04-08 17:12:51
    Temat: Re: Dyskryminacja w pracy ze względu na płeć.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08.04.2011 11:25), Kamil wrote:

    > Jakieś odniesienie do tej ochroniarki możesz wskazać - bo nie widzę analogi
    > :/

    Bo trzeba czytać, a nie tylko pisać. Cytat z pierwszego postu:
    " Od tego czasu jakakolwiek kobieta
    ochroniarz nie ma wstępu akurat do tego sklepu."

    > ???
    > To ja kurwa chcę pracować 20m od swojej chaty :))))

    To se znajdź taką pracę. Kopacz sobie taką pracę znalazł, a tu go
    przenoszą z powodów wyznaniowych na gorszą lokalizację.

    > Jak nie - to szef ma sprawę o dyskryminację :)))))))))

    Jeżeli powodem przenosin są inne względy niż merytoryczne - to tak.

    > Coś ty się z ch...em na łby pozamieniał czy co?

    Daruj sobie takie teksty.

    p. m.