  • Data: 2011-04-08 09:25:48
    Temat: Re: Dyskryminacja w pracy ze względu na płeć.
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 11:13:20 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Żeby analogia była pełna, to jeszcze musiałoby zajść to że:
    > - kopaczowi potem nie wolno potem jeździć po tej drodze E950 a akurat
    > ona mu bardzo pasuje,

    Jakieś odniesienie do tej ochroniarki możesz wskazać - bo nie widzę analogi
    :/

    > - kopaczowi jest dalej do pracy niż do A2,

    ???
    To ja kurwa chcę pracować 20m od swojej chaty :))))
    Jak nie - to szef ma sprawę o dyskryminację :)))))))))
    Coś ty się z ch...em na łby pozamieniał czy co?

    > - kopacza przenieśli tam bo

    Bo taka jest potrzeba pracodawcy. Nie musi jej uzasadniać. Wiesz co to jest
    "zakład pracy otwarty"?
    To mniej więcej taki twór że nie idziesz do tego samego biurowca, na to
    samo piętro, do tego samego pokoju (biura) przez 5 dni w tygodniu.
    Polega to na pracy "w terenie" - teraz jest to "A2" a jutro może być "E950"
    :)))
    Takie umowy były zawierane OD ZAWSZE ODKĄD pamiętam, czyli nawet od 1985r
    :)) - sam przez 17 lat pracowałem w takiego typu zakładzie :))

    > jest np. niewierzący a Kulczyk Holding się
    > akurat nawrócił i ustalił że wszyscy u niego pracujący muszą być wierzący.

    I wydaje ci się że dr Johan byłby na tyle głupi żeby tak to sformułować?
    Ja sądzę że jest na taką głupotę za inteligentny :))