    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Date: Wed, 30 Mar 2005 17:44:31 +0200

    A był to środa, 30 marca 2005 15:36, gdy Adam Wysocki napisał(a) coś na
    pl.soc.edukacja.szkola. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > - szkoła ma w statucie zapis informujący o tym, że nie wolno korzystać
    > z telefonów komórkowych na lekcji (taki zapis jest zgodny z prawem?
    > Jeśli nie, z którym konkretnie artykułem?).

    No jasne, niech sobie gadają... W ogóle po co lekcje?

    > - uczeń 3 klasy gimnazjum, przebywając podczas przerwy na terenie
    > podstawówki (to zespół szkół) wyciągnął telefon żeby przeczytać
    > SMSa.

    na przerwie? Wcześniej pisałeś o lekcji.

    > - dyrektor wyciągnął mu telefon z ręki, mówiąc "dawaj to" i odszedł.
    > Chłopak potem poszedł do gabinetu spytać o swoją własność, a dyrektor
    > (strasznie krzycząc) kazał przyjść w czerwcu z rodzicami.

    No jeśli na przerwie, to faktycznie coś ma chop z głową.

    > - chłopak dorabia sobie do kieszonkowego pracując na umowę-zlecenie
    > i sytuacja, w której pracodawca traci z nim jedyny kontakt (także po
    > szkole, bo chłopak nie dostał telefonu z powrotem) może narazić go na
    > straty.

    To jest generalnie granda, żeby gimnazjalista dorabiał na uz. Wolno w ogóle?
    To chyba się pod jakiś paragraf łapie?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)